Sunt jucăriile rasiste? Urmăriți un material neașteptat în care cineva care ar fi beneficiat de sloganul „Diversitate, Egalitate, Incluziune” nu mai rabdă în fața acestei distorsiuni.
Vizionare cu folos!
Powered by RedCircle
DEI trebuie să moară
Crescând în New York, s-ar putea spune că am fost un liberal implicit. Opiniile mele politice, în măsura în care le aveam nu au fost profund gândite. Ele doar erau. Filosofia mea era „Trăiește și lasă [și pe alții] să trăiască, spune ce vrei, fă ce vrei, doar nu răni fizic sau abuza o altă persoană.” De asemenea, nu m-am gândit niciodată prea mult la culoarea pielii mele sau a altcuiva. Pentru mine și pentru prietenii mei, rasa nu a fost niciodată mai mult decât o poantă la o glumă.
După ce am absolvit Colegiul, am primit slujba mea de vis, ca inginer la o mare companie de jucării, HASBRO. Totul părea să se miște în direcția corectă și apoi, într-o zi, compania a decis că toți inginerii ar trebui să participe la o sesiune de instruire privind prejudecățile implicite, conștientizarea rasială și intersecționalitate. Acest lucru a fost introducerea mea în lumea nebună a diversității corporatiste DEI (diversitate, egalitate, incluziune). Când am auzit despre sesiune mi-am dat ochii peste cap. Tot ce doream era să fac jucării drăguțe pentru copii. Dar dacă compania avea de gând să mă facă să trec prin unele chestii, aș putea să le fac pe plac. Cu cât trec mai repede prin ele, cu atât mai repede mă pot întoarce la planșa de desen, la propriu.
Așa că, iată-mă pe zoom, cu o grămadă de alți angajați, ascultând o prezentare DEI, intitulată ”Prejudecăți rasiale și copiii”. Copiii au prejudecăți rasiale? Adulții poate, dar și clientela HASBRO? Asta mi s-a părut un pic ciudat. O voce din capul meu mi-a spus că ar trebui să înregistrez sesiunea. Prezentatorii, o echipă formată din soț și soție, au început prin a susține că bebelușii albi de la 3 luni încep să manifeste preferințe rasiale, de la 2 ani ei deja exclud alți copii pe baza rasei, de la 3 ani folosesc în mod intenționat limbaj rasist, de la 4 ani arată o puternică și constantă preferință pro-alb și anti-negru și de la 5 ani au aceleași prejudecăți rasiale ca și părinții lor. Credeți că majoritatea copiilor de 5 ani sunt nevinovați, dar acești prezentatori credeau că fac audiție pentru KKK (org. extremiste).
HASBRO, au adăugat acești cititori de gânduri, a agravat problema. Jucăriile noastre înclinau spre „alb” și prin urmare, perpetuau „anti-negrul”. „Atât pentru copii, cât și pentru adulți”, au spus ei, „stereotipurile din produs și marketing pot crește ostilitatea și resentimentele periculoase”. „Ce ar trebui să facă jucăriile noastre”, ne-au informat ei, „e să-i învețe pe copii despre puterea rasială și privilegiu”. Am avut o responsabilitate specială să facem acest lucru, deoarece, ca realizatori de jucării, aveam acces direct la creierul copiilor. Le puteam da un start pe drumul spre dezvoltarea unei conștiințe de identitate rasială. Capul meu exploda. Credeam ca treaba noastră era să ajutăm copiii să se distreze și să-și dezvolte imaginația.
Când prezentatorii au terminat, cei aproximativ 70 de oameni din apel au rămas în mare parte tăcuți, cu excepția câtorva comentarii lejere. Chiar nu știam ce gândeau. Dar am fost îngrozit și dezgustat și cu cât m-am gândit mai mult, cu atât sentimentul se amplifica. Acești prezentatori spuneau fiecărei persoane albe din cameră că aceștia ar fi rasiști și că au fost rasiști întreaga lor viață, în timp ce oamenii de culoare au fost învățat să fie dezgustați de culoarea pielii lor toată viața. Împreună, cu toții am perpetuat supremația albilor, nefiind anti-rasiști în proiectarea jucăriilor noastre. Și cum ne-am putea ispăși păcatele? Creând noi jucării pentru a-i face pe micuții copii albi și bruni și negri conștienți de identitățile lor rasiale.
În cazul în care nu ați observat, eu sunt negru. M-a absolvit asta de vreo vină? M-a făcut mai vinovat? Nu aveam nici o idee! Nimic din toate aceste prostii nu avea vreun sens. Ar trebui să adaug că nimeni de la HASBRO nu m-a tratat urât vreodată din cauza culorii pielii mele. Apoi, aproape ca un gând ulterior, mi-am amintit că am înregistrat tot. Dacă oamenii ar putea vedea ceea ce tocmai văzusem, poate ar înțelege cât de întortocheată a devenit această obsesie cu rasa. Trebuia să spun cuiva, oricui, dar nu aveam încredere în corporațiile de știri, așa că am decis să merg pe o cale netradițională.
Mi-am amintit că am văzut interviuri cu James O’Keefe, fondatorul proiectului Veritas. I-am trimis înregistrarea. Echipa sa a început imediat o evaluare. În câteva săptămâni, sute de mii de oameni știau despre prezentarea făcută la HASBRO. A ieșit rapid la iveală faptul că această echipă soț și soție a mai făcut parteneriate cu Google, MGM, NFL și Nickelodeon, printre alte branduri bine cunoscute. HASBRO, după cum vă puteți imagina, nu a fost mulțumit de ceea ce făcusem. Au fost destul de inteligenți ca să nu mă concedieze și să atragă mai multă atenție asupra poveștii. În schimb, atunci când contractul meu a expirat, 6 luni mai târziu, s-a finalizat totul, visul la o carieră ca inginer proiectant de jucării se terminase.
Deci, de ce am făcut-o? De ce am ales să răstorn această piatră DEI și să expun creatura otrăvitoare de sub ea? Ar fi fost mai ușor să nu spun nimic, dar pe asta se și bazează acești agitatori rasiali: pe intimidarea oamenilor în tăcere. Asta mă enervează! Și nu-mi place să-i învețe pe copii să fie obsedați de rasă. Asta cu adevărat mă enervează. Așa că, am luat măsuri, pentru că am putut și pentru că am crezut că a fost cel mai bun lucru de făcut. Dacă suficient de mulți dintre voi mi se alăture, putem opri această nebunie. DEI trebuie să moară. Sunt David Johnson de la Universitatea Prager. Vă mulțumesc pentru vizionarea acestui video.
Pomelnice online și donații
Doamne ajută!
Dacă aveți un card și doriți să trimiteți pomelnice online și donații folosind cardul dumneavoastră, sau/și să susțineți activitatea noastră filantropică, inclusiv acest site, vă rugăm să introduceți datele necesare mai jos pentru a face o mică donație. Forma este sigură – procesatorul de carduri este Stripe – leader mondial în acest domeniu. Nu colectăm datele dvs. personale.
Dacă nu aveți card sau nu doriți să-l folosiți, accesați Pagina de donații și Pomelnice online .
Ne rugăm pentru cei dragi ai dumneavoastră! (vă rugăm nu introduceți detalii neesențiale precum dorințe, grade de rudenie, introduceri etc. Treceți DOAR numele!)
Mai ales pentru pomelnicele recurente, vă rugăm să păstrați pomelnicele sub 20 de nume. Dacă puneți un membru al familiei, noi adăugăm „și familiile lor”.
Dumnezeu să vă răsplătească dragostea!