Urmăriți o discuție despre una dintre cele mai influente companii ale ideologiei planetare. Să nu uităm că ideologia este promovată întâi de toate prin artă – mai ales prin film și muzică și, din păcate, mult mai puțin prin exemplu personal și cărți.
Urmăriți un dialog despre cel mai mare act de sinucidere a unui brand în care ni se prezintă cum și-a distrus Disney reputația și a pierdut 200 de miliarde de dolari din valoarea sa ca și companie.
Vizionare plăcută! (după clip aveți podcastul și transcriptul)
Powered by RedCircle
PATRICK BET-DAVID: Deci să vorbim despre Disney și Marvel. Disney recunoaște că politicile sale de stânga au afectat acționarii. În noua declarație fiscală compania Disney recunoaște că a fost pălmuită de proprii clienți pentru agenda sa socială și politică de extremă-stânga. Expertul juridic Jonathan Turley a scris în recenta rubrică Declarația fiscală a Companiei Disney: „Ne confruntăm cu riscuri legate de nealinierea cu publicul și cu gusturile și preferințele consumatorilor în materie de divertisment, călătorii și produse de consum, care afectează cererea pentru oferta și produsele de divertisment, precum și asupra rentabilității oricăreia dintre afacerile noastre. Ne confruntăm cu riscuri legate de schimbări în strategia noastră de afaceri sau de restructurarea afacerii noastre, care ne-au afectat și pot continua.”
În vara anului trecut, acțiunile Disney au atins cel mai scăzut nivel din ultimii 9 ani, cu plafonul de marketing scăzând de la 350 de miliarde de dolari în martie 2022 la 154 de miliarde de dolari, o scădere de… Vincent, ești pregătit? Au pierdut 196 de miliarde de dolari într-un an!
VINCENT OSHANA: Cât?
PATRICK BET-DAVID: 196 de miliarde de dolari, o scădere de 56% în puțin peste 1 an și mai vorbesc și despre ce s-a întâmplat cu „Dorința” (Wish), care e o comedie muzicală animată, cu un debut dezamăgitor la casa de bilete, cu încasări de aproximativ 19,5 milioane de dolari în cele trei zile de Ziua Recunoștinței și 31,7 milioane în 5 zile. Acest film marchează celebrarea celei de-a 100-a aniversări Disney, prezintă o forță cosmică numită „Star” și un erou cu spirit ascuțit numit Asha, „Jocurile foamei” și „Clopotele de pe…” scad în…
Așadar, când vedeți astfel de lucruri și, apropo, sunt unul după altul, unul după altul, devine o tendință la Disney. Șiți că Bob Iger a scris o carte grozavă intitulată „Călătoria unei vieți”. Și apoi a făcut greșeala de a se întoarce. Da. Tipul ăsta se întoarce și acum continuarea cărții ar trebui să fie „O călătorie de-o viață cu o întoarcere de rahat”. Bine? Poate e cel mai bun negociator pe care l-am avut în ultimii 40 de ani. A stat cu cei mai mari [masculi] alfa și le-a cumpărat companiile, [George] Lucas, [Steve] Jobs, [Rupert] Murdoch… nu știu câte alte nume pot spune. Le-a făcut pe toate, nu-i așa? Un tip uluitor, un mare [director] executiv! Credeți că este pe undeva vina lui? Credeți că…, credeți că stă acolo și regretă că s-a întors? Și, per total, de ce credeți că Disney, știind că s-a întâmplat asta, continuă să o facă? Sau e din cauză că aceste filme au fost realizate în 3-5 ani, iar ei zic: „hai să scoatem aceste filme de rahat și apoi ne schimbăm filozofia anul viitor? Dar nu va dura [1 an], ci ne va lua 3-5 ani să ne revenim cu următoarele filme care vor apărea.”
JREREMY BOREING: Eu cred că sunt multe de despachetat aici. Mai întâi voi răspunde dacă e vina lui Bob Iger. Bineînțeles că este. Bob Iger nu a fost neimplicat în pregătirea scenei pentru ce avea să vină după el. Nu poți fi Bob Iger și apoi să fii șocat și consternat când afli cu cine te înlocuiesc. Da, Bob Iger a realizat foarte multe. Da, e unul dintre cei mai mari directori din prezent.
Cât despre motivul pentru care s-a întors… Știți, Michael Jordan mai joacă baschet? E aproape imposibil să renunți la lucrul la care ai un talent unic. Vedem asta tot timpul la sportivii profesioniști, care revin după perioada lor de glorie și se descurcă prost, dar nu pot renunța la joc. Deci înțeleg că nu poate renunța la joc și nu poate renunța la moștenirea sa, și este un executiv mai bun decât va fi vreodată oricine de la această masă. Dar asta nu înseamnă că nu a făcut greșeli de un miliard de dolari. Și cred că are de-a face cu una chiar acum.
Da, intervalul de timp necesar pentru aceste lucruri să iasă la iveală joacă un rol uriaș. Dacă Disney ar decide astăzi: „Vom face numai filme despre povești biblice”, pai, nu poți scoate un film despre povești biblice mai repede de 3 ani. Asta este realitatea acestui proces. Deci asta e parte din situația cu care se confruntă.
Dar cred că cea mai mare problemă pe care o au, și știu asta de la mulți oameni incredibil de talentați de la Disney cu care am vorbit în ultimul an, [este că] i-au concediat pe toți cei care știau cum să se angajeze în povestirea tradițională, fără toate aceste prostii „Woke” în ea. Au creat o astfel de bulă acolo încât chiar dacă Bob Iger ar spune, dacă Bob Iger ieși astăzi și ar spune: „Nu vom lansa porcăria asta, ne vom asuma lovitura și apoi peste 3 ani vom relansa Disney”, nu mai are echipa necesară pentru a face asta. El a spus recent: „Ne-am avântat prea departe în politică și acum nu vom mai alege acest tip de lupte politice controversate”. Oamenii care lucrează efectiv pentru el, care ar trebui să aplice acest plan, nu știu diferența dintre lucrurile controversate în care cred și lucrurile necontroversate în care cred, pentru că ei există într-o companie care e o bulă, într-o industrie care e o bulă, într-un oraș care e o bulă, într-un stat care e o bulă. Cu bine documentatul „dreapta înțelege stânga” nu suntem de acord, dar înțelegem că „stânga nu înțelege dreapta, stânga nu se înțelege pe sine”.
Disney s-a angajat în cel mai mare act de sinucidere de brand care s-a întâmplat probabil vreodată în istoria cunoscută, cel mai iubit brand, [având parte] de cea mai multă bunăvoință, cu cei mai importanți oameni, părinții, în numele celor mai vulnerabili oameni, copiii. Avem încredere în Disney de trei generații consecutive, noi, ca adulți, avem încredere în Disney cu copiii noștri. Disney a ajutat la modelarea viziunii asupra lumii pentru fiecare adult din această țară. Am avut atâta încredere în ei încât le-am dat scutiri de taxe în toată țara și toată bunăvoința care a venit în calea lor pentru că erau atât de unici. Și ei au creat cea mai mare bibliotecă de conținut adunată vreodată în întreaga istorie a omenirii și apoi au făcut-o praf.
Lecția pe care o pot învăța toți cei implicați în orice fel de afacere este enormă. Dacă vă credeți mai puternici decât publicul dumneavoastră, ați pierdut complet controlul. Iar Disney a pierdut complet controlul. Nu cred că Bob Iger poate să ridice prețul acțiunilor Disney în timp. Poate că le va vinde celor de la Apple, ceea ce cred că încearcă. Cred că asta se va întâmpla. Va vinde [compania] la Apple…
PATRICK BET-DAVID: Bucată cu bucată, da.
JEREMY BOREING: O va vinde la Apple și va deveni și mai radicală, pentru că Apple își mai poate permite, un timp, să fie deconectată de public, dar nu-și poate permite la nesfârșit.
VINCENT OSHANA: E o nebunie, la fel cu Budweiser, adică Bud Light… Ce nebunie! Cum vă gândiți că în ședința aia… Îmi amintesc de fata care se ocupa, i-am uitat numele, dar ea este cea care a luat decizia, avea în spate toate chestiile alea cu curcubeul și alte chestii… Un tip care bea bere, un băutor obișnuit de la țară, iar tu vii cu Dylan Mulvaney (tiktoker transgen)… Aș pune asta pe locul doi la cea mai proastă decizie, cea mai proastă pentru oamenii tăi, ca un atac peste noapte, nu știu câte miliarde au pierdut, dar…
TOM ELLSWORTH: Și clienții de la Bud Light sunt foarte fraternizați, trebuie să știm.
VINCENT OSHANA: Dar în ce moment, de câte ori trebuie să se mai întâmple până când oamenii ăștia se vor trezi, pentru că sunt miliarde și miliarde, nu e ca și cum am pierdut 5 milioane de dolari, putem merge mai departe, ci miliarde și miliarde de dolari…
JEREMY BOREING: Și iată problema! Problema este că stânga are hegemonie totală în cultura de astăzi și una din consecințele acestei probleme, (A) este că nu ei știu, dar (B) e că nu există consecințe reale. Deci și-a pierdut ea locul de muncă? Dacă și-a pierdut locul de muncă, unde lucrează ea acum? Pentru că stânga va susține aceste comportamente rele. Chiar dacă Bud [Light] o concediază, altcineva o va angaja. De fapt, o vor angaja și se vor felicita pentru actul lor de eroism prin care au salvat-o de la persecuția celeilalte companii care a concediat-o. Nu pot scăpa de asta, ne învârtim în cerc, sunt atât de dedicați acestui gând rău, acestei idei proaste care le stă în cap încât, în vremuri de relativă pace și relativă prosperitate, sunt dispuși să se angajeze pur și simplu în autoflagelare, iar și iar…
PATRICK BET-DAVID: Știți ce sunt companiile zombi? Sunteți familiarizat cu companiile zombi? Companiile zombi sunt companii al căror model de afaceri nu face bani, face bani doar cât să plătească cheltuielile de operare și datoriile, în afară de asta nu există profit, așa că nu au bani de investit. Da? Companiile zombi se bazează pe datorii pentru a se dezvolta.
De exemplu, în 1997, în America, conform FED (Rezerva Federală), 1% din companiile americane erau companii zombi. Astăzi, conform Goldman și FED, 25% dintre companii sunt companii zombie. Apropo, Ford este o companie zombie. Ford este o companie zombi, Sears a fost companie zombi, a dat faliment, JC Penney a fost o companie zombi, a dat faliment, Toys R Us a fost o companie zombi și a dat faliment, iHeart Media este o companie zombi, este distrusă, va da faliment.
Deci, ce se întâmplă cu companiile zombi? Motivul pentru care numărul de companii zombi a crescut de la 1% la 25% se datorează faptului că ratele dobânzilor au ajuns la 0% pentru atâta timp, și când s-a ajuns la 0%, aceste companii și-au zis: „Hei, hai să continuăm așa!” Ford a primit 9,3 miliarde de dolari anul trecut, așa supraviețuiesc. Timp de trei trimestre, pardon, trei ani au fost pe minus, minus, minus… și acum abia ies din asta pentru că Biden le-a dat 9,3 miliarde de dolari spunând: „Tipii ăștia vor fi companie EV (de vehicule electrice)”. Ba nu sunt o companie EV, ceilalți sunt companii EV, dar înțeleg. Așa că toată chestia cu „prea mare pentru a da faliment”…
Știi, le era frică să lase aceste companii să dea faliment, așa că tot acest program TARP pe care l-au inventat… Majoritatea oamenilor nici nu știu ce înseamnă TARP. Poți căuți pe Google ce înseamnă TARP? Deci: „Ah, programul TARP… Ce program TARP bun!” Programul TARP înseamnă „program de salvare a activelor cu probleme”, „Troubled Asset Relief Program” (TARP). Deci hai să salvăm programul de salvare a activelor cu probleme în loc să lăsăm capitalismul să-și facă treaba.
Iată problema! Atunci când companii ca cele pe care le-am spus: Sears, JC Penney, iHeart Media, Toys R Us, toate au dat faliment între 2016 și 2020. Iată ce s-a întâmplat! Când Trump a devenit președinte, l-a numit pe Jerome Powell în funcția de președinte al FED. Cred că a țipat înainte la cineva, nu știu cine era, dar îl pune pe Powell. Când Powell vine, începe să crească ratele dobânzilor. Vedeți că în 2017 ratele încep să crească și nici Trump nu era un fan al faptului că el a crescut ratele dobânzilor. Deci când a crescut ratele aceste companii au zis: „Omule, nu poți face asta, noi încercăm să împrumutăm bani, singurul mod prin care putem supraviețui e prin datorii, nu poți face asta”.
Deci, cu cât Powell menține mai mult ratele mari ale dobânzilor din prezent, companii precum Disney și multe alte companii vor trebui să fie cumpărate de altcineva, pentru că nu vor putea rezista. Multe dintre aceste companii zombi vor fi distruse cu cât ratele rămân mari mai mult timp. Corelația dintre ratele mari ale dobânzilor și riscul companiilor zombi de a fi expuse este identică, și corelația dintre rate mici și creșterea numărului de companii zombi este identică. Observați această tendință. Deci, până la urmă, poți să motivezi cât vrei, ghici ce va spune clientul: „Pleacă naibii de aici!”
Și atunci vei fi o altă companie zombi care a fost cândva o companie grozavă, al cărei fondator plânge când privește în jos, dacă e în rai, și spune: „Ce naiba ați făcut cu compania aia în care am pus zeci de mii de ore din viață mea, fiind departe de copii, de familie, eram călărit, eram bolnav, dar tot făceam teleconferințe, aveam anxietate, atacuri de panică, momente în care aveam probleme de sănătate de care nu puteam vorbi, pentru că Doamne ferește, trebuia să mă văd cu un medic în secret ca să nu se vorbească public despre asta?”.
Vor plăti un preț și eu vreau să spun că persoana care controlează care dintre aceste companii va fi expusă ca fiind companie zombi este Jerome Powell. Dacă Jerome Powell decide să scadă ratele, va fi întoarcerea zombilor, la propriu, va fi întoarcerea zombilor. Dar dacă Jerome Powell ține ratele ridicate încă un an și jumătate și nu este concediat, veți vedea în următorul an și jumătate, sau doi ani, cum parte din companii vor fi preluate de alți oameni, mai buni la cheltuielile de operare, mai buni la a face profit, mai buni să conducă o companie.
Am mai avut câțiva competitori, care strâng bani și cumpără companii, strâng bani și cumpără companii, strâng bani și cumpără companii, când ratele dobânzilor sunt foarte mici. Bine. Apoi, dintr-o dată, dacă ratele sunt ajustabile și deodată cresc și se schimbă la fiecare 2-3 ani, te gândești: „Hei, suntem bine cu 3%, dar nu putem plăti 7,5%. Ați văzut ce s-a întâmplat cu ratele dobânzilor, despre ce naiba vorbim acum?” Și te gândești că trebuie să fii mai cumpătat în cum cheltuiești banii. Deci ei pot face asta cât vor, dar dacă ratele rămân ridicate, piața va dărâma multe dintre aceste companii și vor fi expuse. Iar Bob [Iger] încearcă să vândă, fiindcă acțiunile Disney vor scădea din ce în ce mai mult. Iar Apple stă acolo și spune: „Da, vă cumpărăm, dar peste un an economisim încă 30%, de ce v-am cumpăra astăzi? Vă cumpăm oricum, veți fi o companie Apple, dar așteptăm. Așteptăm 1 an, economisim 50 de miliarde de dolari.” Și știm că le place să aibă bani.
Pomelnice online și donații
Doamne ajută!
Dacă aveți un card și doriți să trimiteți pomelnice online și donații folosind cardul dumneavoastră, sau/și să susțineți activitatea noastră filantropică, inclusiv acest site, vă rugăm să introduceți datele necesare mai jos pentru a face o mică donație. Forma este sigură – procesatorul de carduri este Stripe – leader mondial în acest domeniu. Nu colectăm datele dvs. personale.
Dacă nu aveți card sau nu doriți să-l folosiți, accesați Pagina de donații și Pomelnice online .
Ne rugăm pentru cei dragi ai dumneavoastră! (vă rugăm nu introduceți detalii neesențiale precum dorințe, grade de rudenie, introduceri etc. Treceți DOAR numele!)
Mai ales pentru pomelnicele recurente, vă rugăm să păstrați pomelnicele sub 20 de nume. Dacă puneți un membru al familiei, noi adăugăm „și familiile lor”.
Dumnezeu să vă răsplătească dragostea!
5 Comment
Doamne ajuta!
Parinte ce parere aveti?
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26749022-cazul-celor-doua-fete-15-ani-care-aruncat-cladire-din-lupeni-inainte-una-din-ele-sunat-112.htm
Doamne ferește!
Doamne ajuta!
Parinte ce se poate face pentru oamenii care se sinucid, copii avortati?
Rugăciune particulară (și de către preoți, monahi) și milostenie.
In urma cu cativa ani am avut o dicutie cu un prieten despre disney in care mi-a spus ca disney a cumparat si Marvel, si Lucas Film si Studio Ghibli (concurentul lui Disney din Japonia). Si mi-a mai spus ca isi vor consolida pozitia pt cativa ani apoi vor lansa mesajele pe care le doresc ei!
Deci acesta a fost planul de foarte multa vreme si au investit in el foarte mult, dupa cum ati inteles (sa devina influenceri, nu sa dea faliment)
ma asteptam la acest faliment de cand au inceput sa bage mesaje Woke in filmele de animatie si Marvel. Credeau ca sunt atat de puternici incat piata va cumpara orice mizerie venita de la ei si ca ei vor fi niste influenceri de prim rang: iata ca NU!
Oare va fi invatatura de minte pentru altii asezati pe acelasi drum?
PS: atentie la Avatar: acolo este posibil sa apara o nebunie si mai mare, o persoana umana nascuta fara de tata (tatal nefiind Dumnezeu, iar mama nefiind o sfanta) si care va salva planeta/lumea!